Свійські тварини. Конспект заняття в дитсадку.
Свійські тварини. Конспект заняття в дитсадку.
Завдання:
Навчальні: закріпити знання дітей про свійських тварин, про їх призначення та користь для людини; сприяти формуванню розумових операцій.
Розвиваючі:
- розвивати увагу, пам’ять, мислення,
- творчу уяву;
- збагачувати словник на тему «Свійські тварини»;
- розвивати зв’язне мовлення.
Виховні:
- виховувати пізнавальний інтерес, допитливість;
- формувати та розвивати вміння працювати спільно в командах;
- формувати навички взаємоконтролю та самоконтролю;
- виховувати доброзичливі стосунки дітей одне до одного.
Матеріали: картки з домашніми тваринами, картки із завданнями, дзвіночок, чарівний мікрофон.
Хід заняття:
Дзвіночок бешкетний
Ти дітей у гурток постав
Зібралися діти в коло,
Зліва – друг й праворуч – друг.
Разом за руки візьмемося
І один одному посміхнемося.
— Діти, а ви вмієте бути добрими, ввічливими та уважними?
А давайте встанемо у велике коло і подаруємо одне одному лагідне слово. “Чарівну паличку” в руки я візьму і ласкаве слово другу подарую. Можна, я перша почну? (Діти, передають один одному «чарівну паличку», кажучи при цьому добрі, ласкаві слова).
— Дуже приємно чути на свою адресу лагідні слова. Ви всі дбайливі та доброзичливі. (У цей час помічник включає запис голосів свійських тварин)
Вихователь:Діточки, ви чуєте, на скотарні стоїть шум і гам. Що там сталось? Виявляється, тварини сперечаються, хто з них головніший і потрібніший. Нам треба допомогти і розібратися у цій ситуації. Ви згодні? (Відповіді дітей).Але щоб допомогти домашнім тваринам, нам потрібно виконати низку завдань, завдяки яким ми зможемо визначити, хто з домашніх тварин найголовніший і потрібний на скотарні. Як ви гадаєте, чи зможете виконати завдання?.. Впораєтеся?
Діти (відповіді дітей).
Вихователь: Щоб розпочати завдання, нам потрібно об’єднатися у компанії. Давайте розрахуємося на «кішка», «собака», «кролик». Кожна компанія вибирає посильного. За сигналом дзвіночка до мене підійдуть посильні. Візьміть конверти, які містять картки із зображенням тварин. (Пошепки кажу посилальним про завдання, яке потім мають самостійно пояснити решті учасників.)
Гра “4-й зайвий“. Визначити, яка тварина зайва. Час виконання — 3–4 хв. По завершенню завдання посильні відповідають.
Вихователь: Молодці, впоралися із цим завданням. Давайте встанемо в коло і знову розрахуємося на кис, гав, му. І знову вибираються посильні.
Вихователь: Посильні підходять до мене. Візьміть конверти, в яких знаходяться зображення із зображенням домашніх тварин.
Гра «Зашумлені картинки». Визначити, скільки домашніх тварин на цій картинці та які. Після закінчення завдання посильні дають відповіді.
Розминка «Бурьонушка»
Дай молока, Бурьонушка (як доять корову)
Хоч крапельку – на денці
Чекають на мене кошенят (мордочки з пальців)
Малі хлопці.
Дай їм вершків ложку (загинаємо пальці)
Та ще й сиру трошки,
Масло, кисле молоко,
Молоко та кашки.
Усім дає здоров’я
Молоко коров’яче. (руки в сторони)
Вихователь: Дітки, нам ще потрібно виконати завдання. Давайте встанемо в коло і об’єднаємось у компанії за допомогою цих карток. Компанії можуть розташуватися, де вам зручно і вибрати своїх посильних. Посильні підходять до мене за завданням. (говорю пошепки)
Гра “Розрізні картинки”. Потрібно зібрати цілу картинку і розповісти все про цю тварину. Завдання — згадати все, що відомо про зображену тварину: де живе, чим харчується, яку користь приносить людині. Обговоривши з командами відповіді, один із членів компанії починає, а інші додають. Потім компанії змінюються місцями, щоб перевірити завдання один одного.
Вихователь: Хлопці, ось і закінчилися наші завдання, давайте підіб’ємо підсумок і відповімо на питання, яке ми поставили на початку заняття: хто з домашніх тварин найголовніший і потрібніший?
Гра «Чарівний мікрофон» (Всі тварини потрібні, кожен приносить користь людині. Вибрати когось одного не можна. Тому вони всі головні та потрібні.)
Рефлексія
Чи сподобалося вам грати? Яка гра найбільше сподобалася?
Що було найважче виконати? Що вам запам’яталося найбільше? Які свійські тварини, на вашу думку найважливіші?