Малі Олімпійські ігри
Малі Олімпійські ігри
Мета: залучення дітей до спорту та здорового образу життя, задовільнення природної потреби дітей у русі, прищеплення потреби у систематичних заняттях фізкультурою та спортом.
Завдання:
Освітні:
– зміцнювати здоров’я дітей;
– дати уявлення про Олімпійські ігри;
Виховні:
– виховувати дружелюбність;
– виховувати командний та змагальний дух.
Розвиваючі:
– розвивати фізичні якості: швидкість, точність, координацію;
– розвивати інтерес до фізичної культури та спорту.
Обладнання: олімпійський факел, олімпійський прапор з 5 кільцями, прапорці для вболівальників, секундомір, обручі, палиці гімнастичні, мішечки з піском, конуси розмітні, музичний центр.
Попередня робота: виготовлення олімпійського факелу, підбір музики на спортивну тематику, відбір команд, які заздалегідь вигадують свій девіз.
Звучить фонограма “Спортивний марш”.
Тут ми змогли всі зібратися
Щоб між собою змагатися
У спритності, вмілості
Швидкості та сміливості.
Всі ми безмежно раді
До нас прийшла Олімпіада.
Ведучий: Дорогі діти та їх батьки! Вітаємо Вас на Літніх олімпійських іграх! (Глядачі та вболівальники махають прапорцями)
У наших іграх беруть участь 2 команди. На спортивний майданчик запрошуються команди-учасниці. Давайте привітаємо їх і дізнаємося про їх девіз!
Вітаємо команду «Стріла»
Девіз: «Швидкі ми стріли, яких не наздогнати!»
Вітаємо команду «Комета»
Девіз: “У комети свій девіз – ніколи не падати вниз”
Ведучий: Команди, смирно! Урочисто зустрічаємо олімпійський прапор! (вносять Олімпійський прапор)
Олімпійські ігри вигадали у Стародавній Греції, щоб з’ясувати – хто є найсильнішим, найшвидшим, найвправнішим. Символ Олімпіади – п’ять кольорових кілець – означає дружбу між усіма континентами:
Європа – блакитний
Африка – чорний
Австралія – зелений
Азія – жовтий
Америка – червоний
За традицією, перед відкриттям олімпійських ігор запалюють священний олімпійський вогонь. Ми також занесемо наш спортивний вогонь. Він символізуватиме прагнення наших юних спортсменів до перемоги.
(вносять Олімпійський вогонь)
Ведучий
Любі, учасники, оцінювати ваші спортивні успіхи буде журі.
(перерахувати склад журі)
Ведучий: А тепер увага! Починаємо змагання! Спочатку всі учасники повинні обов’язково зробити розминку.
Розминка під музику
Після розминки команди посідають свої місця на старті. Звучить музика.
- Перше змагання – біг
Дистанцію розмічено конусами. У руках у суддів секундоміри.
Діти пробігають дистанцію по підгрупах (по 4 особи). Після фінішу команд судді записують результати, підбивають підсумки, оголошують результат.
- Естафета «Метання мішечка в обруч»
Цей вид спорту покаже не лише вашу швидкість, а й влучність.
Команди становляться перед лінією старту. За сигналом перший гравець перестрибує через гімнастичні палиці, потім стрибає в довжину з місця і біжить до кошика з мішечками, бере мішечок з піском і кидає його в обруч, що лежить на відстані трьох метрів від кошика. Потім повертається до команди та передає естафету іншому учаснику. (Команда-переможець визначається за кількістю мішечків усередині обручів).
- Змагання у ходьбі
Команди беруть участь по черзі (по 4 особи), результат вимірюється секундоміром
- Волейбол
Ведучий: А тепер команди змагатимуться у грі волейбол.
Після закінчення гри оголошується її результат.
Ведучий: Молодці, діти! Вам сподобалась Олімпіада?
А тепер настав час дізнатися – хто ж переміг у наших Олімпійських іграх!
Надаємо слово нашим спортивним суддям (судді оголошують результати).
Ведучий: Приступаємо до нагородження! Командам вишикуватися!
(Всім учасникам вручаються медалі)
Ведучий: Вітаємо всіх учасників, дякуємо нашим суддям за чесне оцінювання. Ось і закінчилося наше свято, давайте поаплодуємо нашим спортсменам. На цьому Малі Олімпійські ігри оголошуються закритими!