Арифметичні дії з десятковими дробами. Відкритий урок “Подорож до космосу”.
Відкритий урок “Подорож до космосу”. Арифметичні дії з десятковими дробами
Ключові слова: дії з десятковими дробами
Цілі уроку:
- узагальнити знання учнів на тему « Арифметичні дії з десятковими дробами»;
- формувати знання про перші польоти до космосу;
- формувати товариські відносини, почуття відповідальності;
Хід уроку
Вчитель. 12 квітня весь світ відзначатиме День авіації та космонавтики.
У цьому вся велика заслуга багатьох вчених-математиків – підкорення космосу неможливе без математичних розрахунків.
Сьогодні на уроці ми з вами познайомимося з історій космосу та повторимо дії з десятковими дробами.
- Давайте вирішимо наступний приклад із перевіркою відповідей на дії.
1965,05 – 6,75 ∙ (6,72: 6,4 – 0,45)
Як ви думаєте, з чим пов’язане число 1961?
Правильно, це важлива дата, адже 12 квітня 1961 року о 9.07 за московським часом Юрій Олексійович Гагарін стартував із космодрому Байконур. Він здійснив перший в історії людства космічний політ на кораблі-супутнику «Схід». Всі пам’ятають тепер крилату фразу Гагаріна: «Поїхали!», яку він сказав, коли заходив на борт корабля.
Скільки тривав цей політ?
Згадуємо правило розподілу десяткових чисел.
Обчисліть стовпчиком:
37,8: 0,35 = 108
За ____ хвилин корабель-супутник із першим у світі космонавтом облетів земну кулю.
Розв’язати рівняння:
6х + 5х – 7х – 708 = 600
Висота польоту першого космічного корабля з людиною на борту – ____ хвилин
Знайдемо масу корабля «Схід» у кілограмах:
2,1 ∙ 90 ∙ 25 =
Виразіть цю величину:
а) у тоннах;
б) у центнерах та кілограмах;
в) у центнерах.
Робота у групах за картками.
Розташувати дроби у порядку зростання:
Вирішити усно:
1437+520=
2,9 * 20 =
836:10=
28,8 * 1000 =
12 * 120 =
111-19 =
0,962 * 100 =
Робота в групах:
(4,75 + 3,25) ∙ 0,9 =
(3,2:4) ∙ 0,7 =
(0,5 ∙ 5 +2,5) ∙ 0,5 =
(78 : 2,6) ∙ 0,1 + 1,5 =
Зіставити відповіді – літери
Рефлексія
Діти, сьогодні ми з вами дуже продуктивно попрацювали. Зараз підведемо підсумки нашої роботи…
Підбиття підсумків, оцінки, домашнє завдання.