сценарий к новому году
06.12.2021 Від Юлія

Нетрадиційна техніка малювання “Новорічна ялинка”

Ціль заняття: Знайомство дітей з нетрадиційними техніками малювання – поролоновою губкою та ватною паличкою; розвивати естетичне сприйняття, охайність.


Завдання:
1. Вчити дітей створювати образ ошатної ялинки, використовуючи нетрадиційні техніки малювання. Закріпити вміння малювати ватяною паличкою та поролоном.
2. Розвивати художньо-творчі здібності, вміння співвідносити рух руки з зоровим контролем, образне сприйняття. Розвиток дрібної моторики рук.
3. Виховувати акуратність, естетичний смак, створювати атмосферу новорічного свята.

Обладнання: ялинки, вирізані з картону для кожної дитини (можна з паперу А4), гуаш, стаканчики з водою, палітри, поролонові губки, вологі серветки, ватяні палички, штучна ялинка, кілька ялинкових кульок, картинки із зображенням нарядної ялинки, лист від Деда.

Нетрадиционная техника рисования

скачати шаблон

Хід заняття

Хлопці, а хто мені підкаже, яка пора року в нас настала? (Зима).
А як називається перший місяць зими? (Грудень).
Чим же ми так любимо грудень, особливо його останні дні? (Свято Новий рік).
А що це за свято таке? Що відбувається у це свято? (Відповіді дітей).

Стукіт у двері.

Вихователь:
Хтось постукав. Піду подивлюсь. Вносить до групи мішок (сюрпризний момент)
Вихователь: – Хлопці, а хто це нам під двері мішок поклав і що там лежить, цікаво? (Відповіді дітей)
Вихователь дістає з мішка листа від діда Мороза і читає його дітям:
«Здрастуйте, дорогі мої діти! Незабаром настане свято Новий рік, а який же Новий рік без ялинки? Я, діду Мороз, приніс вам сьогодні лісову красуню, щоб ви її прикрасили. Зараз у мене багато справ, самі розумієте, свято на носі, поспішаю… Ви прикрасьте ялинку і чекайте на свято. До побачення!»

– Хлопці, а чим можна прикрасити ялинку? (Розгляд ялинкових кульок)
– У мене є ялинкові іграшки. Які вони? (круглі, великі та маленькі) Якого кольору? Як можна прикрасити ними ялинку? (Повісити на ниточках). Давайте повісимо кульки на ялинку (діти розвішують кульки). Ой, яка гарна й гарна ялинка в нас вийшла. (Вихованець звертає увагу дітей на мішок і дістає звідти ялинки надруковані на картоні для кожної дитини).

– А ви хочете зробити свої ялинки красивими та прикрасити її кульками? (Відповіді дітей).
Тоді перед складною роботою пропоную зробити фізхвилинку.

Фізкультхвилинка
Ось під ялинкою зеленою
Скачуть весело ворони.
(Стрибки на одній нозі, на іншій)
Кар-кар-кар.
(Діти кричать «Кар-кар-кар» на видиху)
Цілий день вони літали,
(Біг на місці зі змахами рук убік)
Спати хлопцям не давали.
Кар-кар-кар.
(Діти кричать «Кар-кар-кар» на видиху)
Тільки до ночі замовкають,
Разом із нами засинають,
(Ходьба дома).

Вихователь розсаджує дітей на місця, де на столах приготовлено все необхідне для малювання.

Вихователь:

Сьогодні використовуватиметься нетрадиційна техніка малювання. Подивіться на столики. Чим ми розфарбовуватимемо ялинки? (Фарбами) А де ж наші пензлики? (їх немає) Сьогодні ми спробуємо незвичайне малювання. Ми малюватимемо поролоновими губками та ватною паличкою.

– Подивіться, яка гарна ялинка зображена на цій картинці. Фарбу якого кольору ми використовуємо, щоб намалювати цю ялинку? Які кольори візьмемо малювання іграшок? (Червону, жовту, синю)
– А ми розфарбовуватимемо ялинку за допомогою поролону. Подивіться, як це робити.

Показ вихователя

– Поролон занурюю у воду і віджимаю, фарби на поролон набираю трохи, щоб він був напівсухий, тепер акуратно промочую поролоном зверху вниз. Подивіться, яка яскрава та красива ялинка вийшла.

 

– Хлопці, як ви вважаєте, що ж не вистачає тепер на нашій зеленій красуні? (Новорічні прикраси гірлянди, кулі)
– Занурюємо кінчик ватної палички у фарбу і залишаємо відбиток на нашій ялинці.

– Потрібно використовувати кілька кольорів, щоб ялинка була ошатна.
(Діти прикрашають свої ялинки ватяними паличками)
(Вихованець стежить, надає індивідуальну допомогу)
У процесі роботи педагог цікавиться  у дітей знають вони якісь вірші, пісні про ялинку та Новий рік (слухає дітей, потім сама читає вірш):
Подивися в дверну щілинку –
Ти побачиш нашу ялинку.
Наша ялинка висока,
Дістає до стелі.
А на ній висять іграшки
Від підставки до верхівки.

— Дуже гарні та ошатні ялинки у вас вийшли, молодці! Як ви вважаєте, дідусеві Морозу сподобається?

Пальчикова гімнастика.

Пальчикова гра «Ялинка»
Малювали, малювали, наші пальчики втомилися

Перед нами ялинка: (Пальці рук переплетені, з великих пальців – верхівка «ялинка».)
Шишечки, голочки. (Кулачки, вказівні пальчики виставлені)
Кульки, ліхтарики, («Кульки» з пальців вгору-вниз)
Зайчики, і свічки, («Вушка» з вказівного та середнього пальців, обидві долоні складені, пальці стиснуті)
Зірки, чоловічки. (Ладоні складені, пальці розправлені, середній та вказівний пальці стоять на столі).

Підсумок заняття
– Хлопці, сьогодні вам було показано нетрадиційну техніку малювання, давайте обговоримо, що ми сьогодні з вами робили? (Відповіді дітей).
– Сьогодні ми попрацювали на славу! Ви були уважними та вмілими, і ялинки дійсно вийшли дуже красиві та ошатні!

Проголосуйте, нам важлива Ваша думка!
[Усього: 0 Оцінка: 0]