заняття з психологом
29.10.2022 Від Юлія

Заняття з психологом “Ми уважні”. 3 клас

Заняття з психологом “Ми уважні”. 3 клас. Корекційно-розвиваюче заняття педагога-психолога з учнями 3 класу.

Ціль: розвиток активної уваги у молодших школярів.

Завдання:

  • формувати вміння спілкуватися у колективі однолітків;
  • розвивати увагу у процесі проведення заняття;
  • підвищувати рівень розвитку логічного мышления.

Обладнання: мультимедійний проектор, ноутбук, презентація “Зашумлені картинки”, записи веселих дитячих пісень, бланки коректурної проби.

Хід заняття:

Педагог-психолог:

Здрастуйте, діти! Сьогодні наше заняття присвячене увазі.

А що означає бути уважними? (Відповіді дітей)

Педагог-психолог:

Правильно, це означає помічати будь-які дрібниці, зміни, в інших людях чи навколишньому середовищі, без помилок виконувати будь-яке завдання, контролювати себе, свою поведінку,

Діти, скажіть, а для чого потрібно розвивати увагу, навіщо потрібно бути уважним? (Відповіді дітей)

Діагностика «Корректурна проба»

Діти, для того, щоб перевірити, хто ж із нас найуважніший, я хочу провести з вами невелике тестування. Перед кожним із вас лежить спеціальний бланк, в якому ви по моїй команді повинні викреслити літеру “С” та підкреслити літеру “К”. Як тільки я скажу слово “Стоп” ви ставите вертикальну межу там, де ви зупинилися. Тож почнемо!

Гра «Зашумлені картинки»

Молодці діти! Ви чудово впоралися з цим завданням, але не розслаблятимемося, а пограємося з вами в гру. Зараз на екрані перед вами з’являтимуться «зашумлені» картинки, тобто один на одного буде накладено кілька картинок. Ваше завдання визначити, що тут намальовано.

 Фізмінутка (виконується стоячи).

Хлопці й дівчата, а тепер вставайте, ми з вами трохи розімнемося!

Повторюйте рухи за мною.

Раз – піднятися на носочки та посміхнутися.

Два – руки вгору та потягнутися.

Три – зігнутися, розігнутися.

Чотири – знову все почати.

П’ять – глибше всім зітхати.

Шість – на пояс руки ставимо.

Сім – повороти тулуба починаємо.

Вісім – стільки разів сядемо.

Дев’ять – сядемо і урок наш продовжуємо.

Педагог-психолог:

Добре, дітки, ми з вами підбадьорилися і трохи відпочили!

 Гра «Відгадай, що пишу?»

Ви все добре справляєтеся із завданнями!

А тепер я пропоную кожному з вас побути ведучим у наступній грі, яка називається «Відгадай, що пишу?». Для цього вам потрібно стати «паравозиком», тобто за спиною в іншого. Кожен з вас по черзі повинен пальцем на спині написати у людини, що стоїть попереду, букву. Важливо зрозуміти, яку літеру вам загадав ваш товариш.

 Гра «Знайди своє місце»

Група будується на одну шеренгу. Вам потрібно запам’ятати місце, на якому стоїте ви, та своїх сусідів. За командою «Розійдись!» ви розходитесь по залі, потім по команді «Стань!» швидко повертаєтеся на свої місця. (Після того, як діти добре запам’ятають своє місце, їм пропонується повернутися на своє місце, але посівши інше положення (наприклад, сидячи по-турецьки обличчям до вікна або стоячи на лавці на одній нозі тощо).

Рефлексія.

Діти, ви сьогодні чудово позаймалися.

Скажіть навіщо людині важливо бути уважною?

Що вам сьогодні було цікавим?

 Підбиття підсумків. Учні, ви сьогодні зрозуміли, що увага відіграє дуже важливу роль у житті. Я хочу побажати вам рости міцними, здоровими, розумними та добрими та уважними! Заняття з психологом завджи проходять дуже весело.

Успіхів! До побачення!

Проголосуйте, нам важлива Ваша думка!
[Усього: 1 Оцінка: 4]