КВН (укр)
СЦЕНАРІЙ
змагань КВВ (клубу веселих І винахідливих)
між учнями 7-Б і 7-Ж класів
В змаганнях беруть участь дві команди: “Бігунці” і “ІІ взунки”. Перед ритуалом привітання командам дається завдання одягнутися в спортивну форму. У кінці залу стоять два стільці, на яких лежать футболки, кількість яких дорівнює кількості учасників кожної команди. За сигналом один із членів команди добігає до свого стільця, одягає футболку і, повертаючись на місце, передає естафету (торкаючись рукою) наступному. Команда, яка (одягнулася першою, одержує 5 очок. За друге місце – 3 очка. Штрафні очки нараховуються за незадовільний зовнішній вигляд.
Потім команди обмінюються привітанням у віршованій формі (домашнє завдання). Якість вірші оцінюється від 2 до 5 очок.
Зміст розминки – виконання розучених комплексів гімнастичних вправ типу зарядки. Перші завдання виконує команда “ІІ взунки”, друге – “Бігунці” і так 16 вплав. Жюрі дивиться, яка команда краще знає і чіткіше виконує вправи. Кожна правильно виконана вправа оцінюється в 1 бал, а неправильно (немає синхронності та чіткості виконання. Відсутня правильна постава) 0,5 бала.
Після розминки проводиться естафета з подоланням перешкод. Ось ІІ етапи:
1. Стрибки з м’ячем, затиснутим між колінами.
2. Перекидання уперед з м’ячем, затиснутим між колінами (біля краю, гімнатичного мата залишити м’яч після перекиду).
3. Лазіння по гімнастичній лаві.
4. Прорізання через нерухомо закріплений гімнастичний обруч.
5. Рухання способом “краб” (упор лежачи ззаду) – рухи ногами вперед до позначки.
Команді, яка переможу, нараховують 5 очок, тим, що програли – 3 очка.
Потім командам пропонують у письмовій формі відповісти на такі запитання:
1. Хто із Українських спортсменів завоював золоті медалі на останніх літніх іграх і з яких видів спорту?
2. Які спортивні ігри входять в програму літніх Олімпійських ігор?
3. Яка відома Українська команда жінок ставала багаторазовою володаркою Кубку Європейських чемпіонів і з якого виду спорту?
На обдумування кожного питання дається 2-3 хвилини. Відповідь оцінюється в 5 і 3 очка.
Від кожної команди викликають одного хлопчика і одну дівчинку. Дівчинка виконує згинання і розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лавки, хлопчик підтягується на перекладині. Очки починають зараховуватися після того, як буде виконаний навчальний норматив. Кожне наступне підтягування чи згинання і розгинання рук – очко. Очки хлопчиків і дівчаток підсумовуються.
Наступне завдання – виконати комплекс вправ з ритмічної гімнастики під музику. В цьому конкурсі приймають участь тільки дівчата (5 очок і 4 очка).
Потім проводиться “естафета” спритних – кожний учасник легким поштовхом приводить у рух гімнастичний обруч і вбігає в нього, поки не зачепить його або доки обруч не впаде. За кожну вдалу спробу – очко.
Після цього змагаються хлопці в стрибках через скакалку. Команда, хлопці якої виконають більше стрибків, одержує 5 очок, а друга – 3 очка.
Далі змагаються “біатлоністи”. На маленьких дитячих лижах вони добігають до стійок, розташованих у 15 м від лінії старту, оббігають навколо них, “стріляють” (кидають тенісний м’яч), намагаючись попасти у волейбольний м’яч, що лежить на стільці на відстані 5 м від стійки. Кожному дозволяється одна спроба. Команда дістає стільки очок, скільки разів буде збитий м’яч. Команда, яка закінчила першою, додатково дістає 2 очка. Завдання для конкурсу капітанів:
1. Виконання вправи “підйом із вису в упор переворотом чи силою”. Кількість очок відповідає тому, скільки разів виконано вправу.
2. Штрафні кидки (по 5 кожний) баскетбольного м’яча по кільцю. За кожне попадання — очко.
3. Змагання на “катапультах”. Під тенісну ракетку підкладають упор. На сітку кладуть 10 паличок для лічби. Капітан бере помічника. Помічник ударяє по “катапульті” – ручні ракетки, а капітан намагається піймати якомога більше паличок. Бали зараховуються за кількістю пійманих паличок.
Після виконання цих завдань капітанам пропонують відповісти на слідуючи питання:
1. Коли і де проводились І Олімпійські ігри сучасності?
(в 1896 р. у столиці Греції ) Афіни)
2. Де проводились Олімпійські ігри стародавності?
(в Стародавній Греції в Олімпії)
3. Як виглядає емблема Олімпійських ігор?
(п’ять переплетених кілець)
4. Що таке МОК?
(Міжнародний Олімпійський комітет)
5. Що таке пробіжка в баскетболі?
(Гравець з м’ячем у руках робить більше двох кроків)
6. З якого місці на баскетбольному майданчику вводиться в гру м’яч (після попадання в кільце)? З любого місця за лицевою лінією)
7. Що таке біатлон? (гонки на лижах з стрільбою).
8. Як називається спортивна гра з м’ячем на воді? (водне поло).
Першим відповідає капітан, який набрав меншу кількість очок після виконання спортивних завдань. За кожну вірну відповідь дається 1 очко.
Після конкурсу на краще виконання спортивно пісні (5 очок) проходять змагання з перетягування канату. Команди змагаються 3 рази, за кожну перемогу нараховується 5 очок, за поразку – 3 очка.
По закінченні змагань жюрі підбиває підсумки і оголошує переможців.
Команді-переможцю вручається приз.
Команда «Ёжики в тумане». ДЗ «Как на тихом океане»
1 ёжик: Да-а, нелегко ёжикам.
2 ёжик: Да ещё в тумане.
3 ёжик: Да ёщё и в океане.
1 ёжик: Да ещё и в резиновой лодке.
2 ёжик: Да ещё и в подводной.
Ёжики (хором поют):
Экстремалы, елоу сабмарин,
елоу сабмарин, елоу сабмарин.
1 ёжик: Да уж, экстримчик… А давайте хоть посмотрим, что вокруг творится!
2 ёжик: Давайте! Туман, рассейся! Туман!!! (все хором зовут туман)
Появляется кто-то, заваленный ворохом одежды. Кто-нибудь из ёжиков помогает снимать с него одежды – куртки, пальто.
3 ёжик (из девочек): Как красиво! Волны, рыбки, звёзды морские. Мааамочки! Акула, боюсь! Туман, засевайся обратно! (обратно все одежды надевают на Тумана).
1 ёжик: А так неинтересно, ничего не видно!
3 ёжик: А я акулу боюсь. На нас же не написано, что мы не морские ёжики. И не океанские. И чего ты там увидеть хочешь?
1 ёжик: А я хочу рыбку золотую! Чтоб желание загадать!
Остальные ёжики (хором): А какое у тебя желание?
1 ёжик: А я хочу быть стоматологом!
3 ёжик: А ты что, будешь зубы лечить?
1 ёжик. Нееет! Я буду блендомед, Орбит и Дирол рекомендовать и кариесом вас всех пугать. (пугает): УУУУУУУУУУ! Страшно?
2 ёжик: Ага, страшно! Пойди, акулу напугай! Туман! Приоткоройся!
Появляется Туман, показывает лицо из-под вороха одежды: Так хватит?
Всё хором? Хватит!
1 ёжик: Эй, акула! Я Страшный Кариес! Боишься????
Ленивый голос акулы: Ага, боюсь.
1 ёжик: Правда боишься?
Акула: Ещё бы не бояться! Резиновая лодка, набитая ёжиками колючими, да ещё с кириесом! Кааак бабахнет, и катастрофа экологическая. И тут ваш стоматолог недоученный….
1 ёжик: Туман, рассеивайся! Она нас боится!
Туман рассеивается.
Акула: А вот и обманула вас хитрая акула!
1 ёжик. А мы ёжики — экстремалы! Боишься?!
Акула: Боюсь-боюсь!
1 ёжик: То-то же!
Финальная песня Ёжиков В Тумане (на мотив «В нашем доме поселился»):
Где-то в тихом океане,
Где туман хоть глаз коли.
Выплывали расписные
Прям на стрежень корабли.
На переднем главный ёжик,
Смотрит в даль как капитан,
Но чего он там увидит
Если всё вокруг туман.
Пап пап, пап барап пап пап пап….
Пусть Акула Каракула разевает злую пасть.
Мы акулу не боимся, можем первыми напасть.
Защекочем до икоты, пусть не скучно станет всем.
Мы такие экстремалы, в общем полный КВН.
Пап пап, пап барап пап пап пап….