01.05.2019 Від autor

Сходинки до інформатики 2 клас – Уроки 30-33 (укр)

Урок № 31

 Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення математики.

Тип уроку: комбінований

Задачі уроку:

1.      ознайомити учнів з поняттям навчальної комп’ютерної програми, вчити працювати з комп’ютерними програмами для підтримки вивчення математики.

2.      Розвиватилогічне мислення, увагу.

3.      Виховувати інформаційну культуру та інтерес до знань.

Скачати: Уроки 30-33 (укр) з mega

Використанні методи і прийоми:

 Ігрові вправи,   проблемні завдання, інтерактивні вправи

Обладнання, засоби навчання:

підручник, робочий зошит, програмне забезпечення на розсуд  учителя (Gcompris, TuxMath, TuxMathScrabble, MultiplicationStation, «Таблиця множення v for XP)

План уроку:

1.      Організаційний момент (2 хв.)

2.      Перевірка домашнього завдання (1-2 хв )

3.      Мотиваційний етап. Розвивальні завдання  (10 хв.).

4.      Пояснювання нового матеріалу. Робота з комп’ютером (15 хв.).

5.      Фізкультхвилинка.

6.      Підведення підсумків уроку (3 хв.).

7.      Рефлексія (5 хв.).

8.      Обява домашнього завдання (2 хв.).

 

Хід уроку

 

Організаційний момент (1-2 хвилини)

В школу ми йдемо зрання,

 Щоб отримати знання.

Нам чимало треба знати: мови, інформатику.

А тепер іще вивчати будем й математику.

 

Перевірка домашнього завдання (1-2 хвилини )

 

ІІІ. Розвивальні завдання (10 хвилин)

1.Рзгадати ребуси:

 

І100рія         40А                  Па3от                                      

Ті 100          3 тон            С3ж

2. Встав пропущене число:

 

9      4      1

6      6      2

1      9      ?     (4)

3. Які цифри загубилися?

 

                                                0

            +

 

                       ____________________________   

                   4      6   2

 

Пояснювання нового матеріалу  (15 хвилин)

1.  Повторення правил поведінки та техніки безпеки в комп’ютерному класі .

?     сидіти за Як слід комп’ютером?

?     Якою повинна бути відстань від очей до екрана монітора? Чому?

?     Хто повинен допомогти сусідові на уроці, якщо в нього виникли запитання: ти чи вчитель?

 

2. Інструкція по роботі з програмою. Робота з комп’ютерною програмою«Весела математика».

1) В головному меню обираємо пункт Місто цифр

2) Вибираємо завдання Форватер

3) Стріляємо по мінах з парними або непарними цифрами,  в залежності від вказівок на екрані

4) Якщо ти переміг, то виходь до головного меню та обирай нове завдання та уважно слідкуй за підказками мешканців казкового міста

 

 

 

 

Фізкультхвилинка (2 хвилини)

Хто ж там, хто ж там вже стомився

І наліво похилився.

Треба дружно всім нам стати,

Фізкультпаузу почати.

Руки в боки, вгору, вниз,

Раз, два, три – не помились.

Ми ручками – хлоп, хлоп, хлоп,

І ніжками – топ, топ, топ,

Як годинник, всі отак – тік-так, тік-так.

А тепер всі сядьте тихо і урок продовжимо наш.

 

Підсумок  уроку  (2-3 хвилини)

Учні розповідають (вправа “Продовж речення”).

Сьогодні на уроці я:

— навчився (лася)…

— дізнався (лася) …

— повторив (ла) …

— закріпив (ла) …

— удосконалив (ла) …

Учитель підбиває підсумки уроку, та оцінює на­вчальні досягнення учнів.

 

Рефлексія (1-2 хвилини)

 

– Сьогодні я дізнався …

– Труднощі полягали в….

– Було цікавим…           

– Я цей урок запам’ятаю, тому що…

 

Домашнє завдання

Розв’язати задачу.

Є три однакові на вигляд монети, але одна з них легша за інші. Як лише одним зважуванням на терезах знайти ц  ю монету?

 

Урок № 32

 Робота з комп‘ютерною програмою на підтримку вивчення  логіки.

Тип уроку: комбінований

Задачі уроку:

1.      ознайомити учнів з поняттям навчальної комп’ютерної програми, вчити працювати з комп’ютерними програмами для підтримки вивчення логіки.

2.      Розвиватилогічне мислення, увагу.

3.      Виховувати зацікавленість до предмета.

Використанні методи і прийоми:

  Ігрові вправи,   проблемні завдання, інтерактивні вправи

Обладнання, засоби навчання:

 підручник, робочий зошит, програмне забезпечення на розсуд  учителя (Gcompris, Omnitux)

План уроку:

1.      Організаційний момент (2 хв.)

2.      Перевірка домашнього завдання (2 хв. )

3.      Мотиваційний етап. Розвивальні завдання  (10 хв.)

4.      Пояснювання нового матеріалу. (4 хв.)

5.      Фізкультхвилинка (2 хв.)

6.      Робота з комп’ютером (15 хв.)

7.      Підведення підсумків уроку (3 хв.).

8.      Рефлексія (3 хв.).

9.      Обява домашнього завдання (2 хв.).

 

Хід уроку

 

Організаційна частина (1-2 хвилини)

Десять зайців мали мух,

Кожна мала двоє вух,

Кожна мала десять хат,

Кожен заєць – п’ять зайчат,

Кожне мало по морквині

У великій капустині.

А в капусті сім листів.

Скільки в мух було хвостів

Перевірка домашнього завдання (2 хвилини)

 Покласти на терези дві монети, якщо терези в рівновазі, то та монета, що залишилася – легша. Якщо терези неврівновазі, то легша та яка не переважує іншу.

Розвивальні завдання  (8 хвилин)

1. Лісом гуляли бабуся з онукою, тато з мамою, дочка з батьком, тітка з небогою, сестра із сестрою. Скільки всього людей гуляло у лісі?

 (Відповідь 5)

2. У моєму будинку чотири поверхи. Відгадайте, на якому поверсі я живу?

Підкажу, що я живу не на першому, не на третьому і не на останньому поверсі.                                                                                    

                                                                                     (Відповідь: на другому)        

 

3. Відгадай ребуси.

 

Вивчення нового матеріалу (4 хвилини)

1. Пояснення з елементами демонстрації.

Логіка  це наука про мистецтво мислення.

Всі ви розв’язували різні логічні задачі, складали пазли. За допомогою навчальної комп’ютерною програми Gcompris ти познайомися з іншими логічними завданнями. Ця програма допоможе тобі розвити пам’ять, мислення. Вона зрозуміло розповість про нове поняття.Готуйся до розв’язування загадок, ребусів, тестів.

Фізкультхвилинка (2 хвилини)

Вітер віє-повіває,

Орач сіє-посіває.

Рости, рости жито,

Силою налите.

Рости, рости, пшениця,

Сонечко-сестриця.

Як посіємо зерно,

Знов за парти сядемо.

Робота за комп’ютером (15 хвилин)

1. Гра «Істине-хибне» про правила техніки безпеки життєдіяльності під час роботи з комп’ютером. (Якщо висловлення істинне діти плещуть у долоні, якщо хибне –хитають головою)

?       Роботу за комп’ютером можна розпочинати без дозволу вчителя.

?       Не можна використовувати кнопок і клавіш, з якими ми ще незнайомі.

?       Відстань від екрана до очей повинна бути менше 40 см.

?       Працюючи за комп’ютером можна їсти.

?       При роботі за комп’ютером руки завжди повинні бути чистими і сухими.

2. Робота з навчальною програмою

Підсумки уроку (5 хвилин)

         Що сьогодні тобі сподобалося на уроці?

         Чи цікаво тобі було працювати з навчальною програмою?

         Для чого потрібно розв’язувати логічні задачі?

Рефлексія (1-2 хвилини)

– Сьогодні я дізнався …

– Труднощі полягали в….

– Було цікавим…  

– Я цей урок запам’ятаю, тому що…

Пояснення домашнього завдання (2 хвилини)

Скласти ребус на тему, пов’язану з музичним мистецтвом.

Урок № 33  

 Робота з комп‘ютерною програмою на підтримку вивчення  музики.

Тип уроку: комбінований

Задачі уроку:

1.      Узагальнити та систематизувати знання учнів про навчальні комп’ютерні програми. Ознайомити з алгоритмом роботи з комп’ютерною  програмою для підтримки вивчення музики

2.      Розвивати творчу ініціативу, увагу.

3.      Виховувати прагнення до знань та любов до музики.

Використанні методи і прийоми:

Ігрові вправи,   проблемні завдання, інтерактивні вправи

Обладнання, засоби навчання:

 підручник, робочий зошит, програмне забезпечення на розсуд  учителя

План уроку:

1.      Організаційний момент (2 хв.)

2.      Актуалізація  опорних  знань. (2 -3 хв.)

3.      Мотиваційний етап. Розвивальні завдання  (5-6 хв.)

4.      Фізкультхвилинка (2 хв.)

5.      Вивчення нового матеріалу.Робота з комп’ютером (15 хв.)

6.      Релаксація. ( 2 хв. )

7.      Підведення підсумків уроку (3 хв.).

8.      Рефлексія (3 хв.).

9.      Обява домашнього завдання (2 хв.).

 

Хід уроку

 

І. Організаційна  частина (2-3 хвилини)

До – у лісі лось трубив.

Ре  – спів олень підхопив.

Мі – ведмідь ревів поважно.

Фа – виводів вовк протяжно.

Соль –  мугикала лисиця.

Ля – їй вторила куниця.

Сі – підспівували білки.

На соснові сівши гілки.

До, ре, мі, фа, соль, ля, сі.

Ноти вивчали усі!

Краса навколишнього світу знаходить своє відображення у різноманітних творах мистецтва. Сьогодні ми будемо працювати з навчальною програмою по музиці.

Актуалізація  опорних  знань. (2 -3 хвилини)

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

         Для чого призначені навчальні комп’ютерні програми?

         З якими програмами і для підтримки вивчення яких предметів ми знайомилися на попередніх уроках?

         Які програми ти використовуєш для підтримки навчання вдома?

Розвивальні завдання (5-6 хвилин)

1. Гра  «Угадай мелодію».

2. Розшифруй ребус.

 

. Фізкультхвилинка.( 2 хвилини)

Піднімає  руки клас – це «раз».

Повернулась голова – це «два».

Руки вниз, вперед дивись – це «три».

Руки в боки як найширше – це «чотири».

До плечей притисли – це «п’ять».

Всі за парти тихо сіли – це «шість».

. Вивчення нового матеріалу. (15 хвилин)   

Робота за комп’ютером.

1. Пояснення з елементами демонстрації.

2. Робота з програмою (на розсуд учителя)

 

 

Релаксація. ( 2 хвилини )

Гімнастика для очей. Потренуймо наші очі, щоб добре відпочили після роботи з комп’ютером.

«Гойдалка» –                                      (рух очей вправо, вліво).

«Ланцюжок» –

 


«Рух по колу» –

 

Підсумок уроку. (5 хвилин )

?      Діти, сподобався вам урок? Що саме?

?      Що нового дізналися?  Чи здобули нові вміння? Які саме?

?      Хто з вас задоволений своєю роботою?

. Рефлексія

Метод «Прес». Як ви гадаєте, чи знадобляться в майбутньому знання, які ви сьогодні здобули уроці?

e  «Я вважаю, що …»

e  «… ,  тому що …»

e  «…, наприклад, …»

e  «Отже, я вважаю …»

Пояснення домашнього завдання. (3 хвилини )

Проголосуйте, нам важлива Ваша думка!
[Усього: 1 Оцінка: 5]